Współpraca / Zasady dotyczące uszkodzeń, braków towaru w wysyłce

Zasady dotyczące uszkodzeń, braków towaru w wysyłce

UWAGA:

ZAMAWIAJĄCY JEST ZOBOWIĄZANY PRZY ODBIERZE TOWARU DO:

1.KONTROLI ILOŚCI I JAKOŚCI PACZEK – każda paczka jest obklejona taśmą firmową i na listach przewozowych jest określona liczba paczek i magazynier, który pakował paczki. Firma AMP POLSKA starannie zabezpiecza paczki.

W przypadku gdy paczka jest zdeformowana, zgnieciona, ogólnie naruszona, odbiorca ma obowiązek taką paczkę otworzyć przy kurierze i sprawdzić zawartośc, w celu sprawdzenia czy towar nie został uszkodzony. Jeśli został uszkodzony należy spisac protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Taką sytuację należy również przekazac do Działu Reklamacji w celu wyjaśnienia sprawy z przewoźnikiem.

2.KONTROLI ILOŚCI I JAKOŚCI TOWARU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W PACZKACH.

Firma AMP POLSKA posiada dwu stopniowy system kontroli pakowania poprzez kolektory tj. 1.kompletacja, 2.weryfikacja, 3.monitoring.

Do każdej wysyłki dołączany jest dokument WZ z ilościami produktów i kodami kreskowymi.

W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia towaru należy sporządzić protokół rozbieżności, który zostanie podpisany przez co najmniej 2 osoby. Właściciela i pracownika, który odbierał towar. Zrobienie co najmniej 2 zdjęc: paczki, opakowania i produktu, Podanie Imienia i Nazwiska magazyniera, który pakował towar.

Niedopełnienie tych formalności pozbawi odbiorcę przesyłki możliwości ubiegania się o uznanie reklamacji i zwrot poniesionych strat.

Tylko na podstawie sporządzonego protokołu szkody firma AMP POLSKA może przyjąć reklamację.

ich Odbiorca zgłasza uszkodzenie, lub brak towaru w terminie nie dłuższym niż 48 godziny od dostarczenia dostawy.

W przypadku przyjęcia reklamacji Dział Reklamacji sprawdza stany magazynowe firmy AMP POLSKA w obecności dwóch pracowników i Kierownika Magazynu. Jednocześnie dokonywane jest sprawdzenie poprzez monitoring czy dany towar został spakowany. Dział Reklamacji po przeprowadzonej kontroli wysyła oficjalne pismo drogą mailową

3.KONTROLI ZGODNIE Z LISTEM PRZEWOZOWYM.

4.OD MOMENTU POTWIERDZENIA KURIEROWI ODBIORU PRZESYŁKI FIRMA AMP BIKE NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JEJ KOMPLETNOŚĆ.

Z poważaniem
Zespół AMP Polska

© SolEx B2B