Współpraca / Procedura składania reklamacji

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

 

  1. PRZED WYSŁANIEM TOWARU DO SERWISU LUB REKLAMACJI:

 

  • Zanim wyślecie Państwo do nas reklamowany produkt prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny lub mailowy do Działu Serwis i Reklamacje tel.517 307 489 lub serwis@amppolska.pl, gdyż bardzo często reklamację da się załatwić bez konieczności odsyłania jej fizycznie do Nas.
    Wówczas osoba obsługująca reklamacje zweryfikuje zasadność reklamacji. Już na tym etapie Serwisant może zaproponować nieodpłatne wysłanie części zamiennej.
    W tym celu Serwisant zakłada zlecenie serwisowe i potrzebuje dostarczenia drogą mailową wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO, a także:
  • kopii dowodu zakupu / paragonu sprzedaży
  • minimum dwóch zdjęć produktu i uszkodzenia

 

  1. DOSTARCZENIE TOWARU DO SERWISU LUB REKLAMACJI:
  • Reklamowany towar należy wysyłać na adres:
AMP POLSKA
Dział Serwis i Reklamacje

Ul. Wielkopiecowa 6
42-200 Częstochowa

  1. Reklamacje odsyłają Państwo do Nas na swój koszt. My odsyłamy rozpatrzone pozytywnie reklamacje na nasz koszt.

 

  1. Do reklamowanego towaru należy dołączyć:
  • kopię dowodu zakupu / paragonu sprzedaży
  • FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO,

    który jest dostępny do pobrania na naszej stronie internetowej www.AMPPOLSKA.PL (zakładka: KONTAKT, Serwis i Reklamacje)

- należy dokładnie wypełnić formularz

- dodać dokładny opis uszkodzenia wraz z podaną sytuacją, jaka konkretnie usterka występuje.

Opis powinien być jak najbardziej dokładny co umożliwi szybszą diagnozę usterki i usprawni realizację danej reklamacji.

 

  1. W przypadku braku dostarczenia z uszkodzonym produktem wyżej wymienionych dokumentów, procedura reklamacji rozpocznie się dopiero od momentu ich dostarczenia.

Jeżeli brakujące dokumenty nie dotrą do Działu Serwisu w ciągu 7 dni, reklamowany produkt zostanie odesłany do Klienta, z pisemnym wyjaśnieniem odrzucenia rozpatrzenia reklamacji.

 

  1. W ciągu 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji zostaną Państwo poinformowani o statusie reklamacji. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów, lub brakujących części okres rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 30 dni roboczych.

 

  1. Jeżeli reklamacja jest nie uzasadniona przekażemy Państwu szczegółową informację o podjętej decyzji. W ciągu dwóch dni roboczych odeślemy towar.

 

  1. Jeżeli reklamacja jest uznana to odsyłany jest ten sam pełnowartościowy towar lub zamiennik po ustaleniu z Klientem za pośrednictwem Handlowca. Może też być wystawiona faktura korygująca na dany produkt.

 

  1. Gwarancją nie są objęte wady powstałe na skutek uszkodzenia mechanicznego, nieprawidłowego montażu lub niewłaściwej eksploatacji.

Z Poważaniem,

Serwis AMP POLSKA

© SolEx B2B