CENY
LOGISTYKA I CECHY
Jednostka podstawowa
SZT
Kod kreskowy
4710495436814
Symbol
MSH-FC-G7000-4075
Producent
ZAŁĄCZNIKI
OPIS
SWORD - Nowoczesne komponenty z analogową duszą

Mechanizm korbowy MICROSHIFT SWORD, 10. rzędowy(1x10), Tarcza 40T, Ramię 175mm, Średnica wałku 24mm

Mechanizm korbowy Sword 1x został zaprojektowany z myślą o prostocie. Dzięki pojedynczemu pierścieniowi utrzymującemu linię łańcucha, zamontowanemu w położeniu pierścienia zewnętrznego, idealnie łączy się z resztą układu napędowego Sword 1x, zapewniając sztywność, bezpieczeństwo łańcucha i łatwość obsługi, jakiej oczekujesz. Został zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej kompatybilny: wałek 24 mm jest kompatybilny z mnóstwem suportów dostępnych na rynku wtórnym i można je łatwo przekształcić z korby 1x na 2x, po prostu instalując nasze tarcze 2x.

Dane techniczne
Grupa: SWORD
Tylne przełożenia: 10
Przełożenia w korbie: 1
Kombinacje tarcz: 40T
Długość ramienia: 175mm
Linia łańcucha: 50mm
Rozstaw BDC: 110 Asymetrycznie
Średnica wałku: 24mm
Materiał tarcz: Aluminium
Waga: 790g(172,mm)


NASZ MANIFEST
Nasi konkurenci oferują produkty z najwyższej półki i uważamy, że jest to fajne. Elektronika, bezprzewodowość, hydraulika - to wszystko jest schludne.
Jednakże.
Wierzymy, że świat nadal potrzebuje naprawdę dobrej grupy napędowej sterowanej linką.
I tu z pomocą przychodzi Sword. Ma nowoczesną ergonomię, szerszy wybór kaset do dużych podjazdów oraz w pełni mechaniczną konstrukcję, która jest łatwa w serwisowaniu i regulacji.
To nowa szkoła, w pełni funkcjonalna grupa gravelova, którą łatwo jest serwisować. Klasyczny microSHIFT.

GRUPA SWORD - dostępna w dwóch wariantach:
1x10 Adventure, Bikepacking, Rowdy Days
2x10 Fast Gravel, Group Rides, Long Days

ZAPROJEKTOWANE DLA KIEROWNIC Z FLARĄ
Kaptury klamkomanetek SWORD mają zaokrągloną zewnętrzną krzywiznę, która wspiera dłoń, bez twardych krawędzi tworzących punkty nacisku. Niezależnie od tego, czy jeździsz z rozwarciem 45° flary czy 0°, docenisz ergonomię Sworda.

TEKSTUROWANE KAPTURY DLA PEWNEGO CHWYTU
Dzięki podwyższonym wzorom trakcji i przyczepnej gumie na kapturach i dźwigniach klamkomanetki, nie poślizgniesz się nawet jeśli zrobi się trochę mokro.

WYSOKI PIVOT DŹWIGNI HAMULCA
Aby zapewnić większą dźwignię i zredukować zasięg, przesunęliśmy pivot dźwigni hamulca do wyższej pozycji na korpusie zmiany biegów. Poprawiliśmy również konstrukcję, aby ciągnąc nieco więcej linki niż w standardowej klamkomanetce szosowej, zapewnić nieco dodatkowej siły hamowania, gdy jej potrzebujesz.

NIŻSZE PRZEŁOŻENIA NIŻ W KOMPATKOWEJ DWÓJCE
Wspinaczka to ciężka praca, nie da się tego obejść. Możesz jednak ułatwić sobie zadanie dzięki wybranemu przełożeniu. Na tym etapie historii układu napędowego kompaktowe modele podwójne są już nieco przestarzałe. Nowoczesne grupy szutrowe naciskają w niższe biegi, aby pomóc utrzymać kadencję nawet wtedy, gdy droga staje się stroma, a Sword zdecydowanie należy do tego obozu nowej szkoły.

ZMIEŃ NAPIĘCIE LINKI KLUCZEM IMBUSOWYM
Ogranicznik linki w przerzutce przedniej jest regulowany, co oznacza, że po zamocowaniu linki przerzutki można dokręcić lub poluzować napięcie linki za pomocą śruby sześciokątnej 3mm na górze przerzutki.

BARYŁKA ORBITRALNA DLA PŁYNNEGO PROWADZENIA KABLI
Wiele rowerów szosowych i szutrowych ma wewnętrzne prowadzenie linek, co może utrudniać poprowadzenie pancerza przerzutki. Jako pierwsi w branży opracowaliśmy: orbitralną baryłkę z regulacją, umożliwiającą obrót o 15 stopni w dowolnym kierunku. Dzięki temu pancerz przerzutki może znaleźć ścieżkę o mniejszym oporze i zmniejszyć tarcie kabla.

SZYBKA I ŁATWA REGULACJA ZASIĘGU
Klamkomanetki zmiany biegów i hamulca Sworda są całkowicie oddzielne, co pozwala na ich niezależną regulację w celu uzyskania indywidualnego zasięgu. Wystarczy odchylić kaptur i rozpocząć nastawianie.

CICHE SPRZĘGŁO Z NATYCHMIASTOWĄ REAKCJĄ
Przeprojektowaliśmy od podstaw nasze sprzęgło zapadkowe mając na uwadze dwa cele: natychmiastowe działanie i cichą pracę. Nowa przerzutka Sword dostarcza jedno i drugie. Kiedy nadchodzi czas na zdjęcie tylnego koła, wystarczy obrócić zintegrowany przełącznik na pivocie wózka, aby wyłączyć sprzęgło. Jasne, nie pomoże Ci to szybciej jeździć, ale jest łatwe w użyciu i nie przeszkadza gdy go nie używasz.

W PEŁNI WYMIENNY WÓZEK PRZERZUTKI
Potrzebujesz wymienić uszkodzony wózek? Zaprojektowaliśmy proces wymiany klatki tak, aby był jak najbardziej przyjazny dla użytkownika, a do zamocowania nowego zespołu wózka potrzebne są tylko trzy śruby.


microSHIFT
W microSHIFT pracują zespoły inżynieryjne i produkcyjne z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie układów napędowych. Łącząc wiedzę ekspercką z najnowocześniejszymi konstrukcjami i opatentowanymi technologiami, firma jest w stanie dostarczyć niewiarygodnie spójne komponenty, którym można zaufać w warunkach rzeczywistych. Podczas gdy Ty szlifowałeś swoje umiejętności rowerowe, inżynierowie microSHIFT pochłonięci byli podnoszeniem poziomu swojej wiedzy w dziedzinie napędów. Od 1999 roku ulepszają produkcję, materiałoznawstwo i projekty układów napędowych. Rezultatem są produkty o świetnym wyczuciu i funkcjonalności, które towarzyszą rowerom MTB, szosowym czy typu gravel. Kiedy microSHIFT wydaje nowy produkt, odzwierciedla on ich całą wiedzę i wspólną pracę. Sprawność inżynierska, technologia produkcji i wysokiej jakości materiały są częścią wszystkiego co robią. Cel jest prosty: dostarczyć niezawodny produkt i wyposażyć go w jak najwięcej funkcji. Za każdym razem, gdy jeździsz na ich komponentach i zdziwiony jesteś, jak niesamowite są, chcemy abyś pamiętał jedną prostą rzecz: ludzie z microSHIFT to zrobili.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B