OPIS
SCIENTIA
Firma Selle Royal, wraz z Uniwersytetem Sportowym w Kolonii, opracowała pierwszą gamę siodeł dla rynku ergonomicznego, na podstawie badań laboratoryjnych na poziomie uniwersyteckim. Wynikiem tych badań są siodła Scientia. Pełne spektrum 9 ergonomicznych siodełek opracowanych naukowo, aby precyzyjnie i kompleksowo pasowały do każdego rowerzysty.
Korzystając z setek ochotników, naukowcy opracowali rygorystyczne metody, aby określić ilościowo klasyczne zagadnienia przy projektowaniu siodeł: różnice płci, kształt siodła oraz rolę odgrywaną przez rozstaw kości kulszowych. Nastepnie lista zaleceń została opublikowana i przekazana do zespołu projektantów, których zadaniem było połączenie sprawdzonych wyników badań wraz z projektami siodeł nowej gamy.
Zewnętrzna część naszych siodeł Scientia jest w całości pokryta wodoodpornym pokryciem z PVC. Pokrycie jest również przyklejone do podstawy siodła za pomocą naszej opatentowanej technologii Royal Vacuum, która sprawia, że siodełko jest całkowicie chronione przed wchłanianiem wody. Siodła SR powinny być zamontowane równolegle do podłoża. Instrukcja montażu na załączonym filmie youtube.
POZYCJA ZRELAKSOWANA 90°
Rowerzysta zazwyczaj siedzi na siodle w pozycji wyprostowanej z kręgosłupem pod kątem 90 stopni. Ta pozycja przenosi ponad 60% masy rowerzysty bezpośrednio na tylną część siodła.
Typ: unisex
Rozstaw kościu kulszowych: < 11cm (Small)
Wymiary: 289mm x 169mm
Waga: 479g
Technologie:
3D SKIN GEL
Royalgel™ został inteligentnie umiejscowiony w newralgicznych puntktach nacisku na powierzchni siodła dla zwiększenia absorpcji wstrząsów, przy jednoczesnym zmniejszeniu ogólnej masy siodła.
CENTRAL RESEVOIR
Zagłębienie w środku siodła, którego kształt i wymiary zostały przebadane, aby zwiększyć komfort dla kości kulszowych.
BODY CONTOUR
Odpowiednio zaprojetkowany promień siodła, zapewnia optymalny komfort dla różnych kątów nachylenia kręgosłupa. Im bardziej pochylona pozycja, tym mniejszy promień krawędzi siodła.
REAR PLATEAU
Podwyższony tył siodła, zapobiega przesuwaniu się do tyłu i zmniejsza nacisk w środkowej części siodła, co może powodować dyskomfort.
CURVA SUSPENSION
Unikalna, zakrzywiona konstrukcja zawieszenia jest przymocowana do tylnej części skorupy siodła, dzieki czemu oferuje niezwykły komfort poprzez zmniejszenie nacisku na kość ogonową i gwarantuje dodatkową boczną elastyczność.