OPIS
Novus Boost Evo Gravel TM Superflow
Siodło SELLE ITALIA NOVUS BOOST EVO GRAVEL TM, Superflow L (id match - L3), Manganese Rail, Soft-Tek, 242g, Brązowe
Zastosowanie klasycznego siodełka szosowego Novus i ulepszenie go w specyfikacji gravelowej stworzyło nastawiony na osiągi i komfort Novus Boost Evo Gravel TM Superflow.
Spełniając potrzeby jednej z najbardziej wymagających dyscyplin rowerowych, Novus Boost Evo Gravel TM Superflow został zaprojektowany z myślą o przygodach daleko od utartych szlaków. Dodatkowa wyściełana wkładka pochłania wibracje powierzchni, a wycięcie Superflow zmniejsza nacisk na krocze, dzięki czemu jest to jedno z najwygodniejszych siodeł gravelowych. Utrzymujące kości kulszowe na miejscu i zapewniające dodatkowe wsparcie, siodełko w kształcie fali pozwala na dłuższą jazdę.
Specyfikacja techniczna:
Waga: 242g
Wymiary: 145 x 245 mm
Szyny: Manganese Tube Ø7 mm
Przeznaczenie użycia: Gravel
Rodzina siodełek: Novus
Materiały i kształt:
Waved shape
Siodła faliste są zalecane dla jeźdźców statycznych lub osób z tylnym pochyleniem miednicy.
Superflow
Technologia Superflow drastycznie zmniejsza wszelkie ograniczenia fizyczne spowodowane długotrwałym uciskiem w okolicy krocza.
Manganese Rail
Struktura prętów ze stopu Cromoly i Mangan. Lekkie i jednocześnie elastyczne, ø 7 mm.
Soft-Tek
Specjalna powłoka z poliuretanu gwarantuje wysoki poziom komfortu.
Carbon Powered
Skorupa wykonana z kompozytu węglowego i wysokiej jakości polimeru nylonowego.
Extra Padding
Zwiększona wyściółka zapewnia trwałą pozycję podczas jazdy na długich dystansach i zapewnia kierowcy ochronę przed stanami zapalnymi skóry.
Shock Absorder
System absorpcji pomiędzy skorupą a szyną, który znacznie redukuje wstrząsy i wibracje na drodze.
o marce SELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.