OPIS
Novus Boost Evo 3D TI 316 Superflow
Siodło SELLE ITALIA NOVUS BOOST EVO 3D TI316, Superflow L (id match L3), Ti316 Rail
Nowy wymiar komfortu siodełka. Wykonane w przełomowej technologii Carbon DLS™, jest to siodło wybierane przez rowerzystów dbających o środowisko i skupiających się na technologii.
Zaawansowana, wydrukowana w 3D wyściółka Novus Boost Evo 3D jest dostosowana do indywidualnych potrzeb za pomocą opatentowanego wzoru i profilu fali skoncentrowanego na wydajności, który zapewnia zwrotność i wygodę. Dzięki zróżnicowanym strefom amortyzacji, które zapewniają progresywną amortyzację w całym siodle, uzyskasz idealne wsparcie i wygodę, niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi Cię jazda. Nasze wypróbowane i przetestowane wycięcie Superflow, szyny TI316 i konstrukcja Boost sprawiają, że Novus Boost Evo 3D jest natychmiastowym zwycięzcą.
Specyfikacja techniczna:
Waga: L3 246 g (± 8%)
Wymiary: L3 145 x 245 mm
Szyny: TI 316 Tube Ø7 mm
Przeznaczenie użycia: Szosa
Rodzina siodełek: Novus
Zastosowane technologie:
Kanał Superflow
Technologia Superflow drastycznie zmniejsza wszelkie ograniczenia fizyczne spowodowane długotrwałym uciskiem w okolicy krocza.
Szyny TI316
Szyny wzmocnione aż o 25% wytrzymałości i trwałości oraz zmniejszona o 15% waga w porównaniu z tradycyjnymi szynami, ø 7 mm.
Waved shape
Siodła faliste są zalecane dla rowerzystów statycznych lub osób z tylnym pochyleniem miednicy.
3D Priented
Poszycie wydrukowane w 3D z dedykowanym i zastrzeżonym wzorem ze zróżnicowanymi strefami amortyzacji, które zapewniają progresywną absorpcję na całej powierzchni, zapewniając rowerzystom optymalny komfort i wsparcie.
Carbon Powered
Skorupa wykonana z kompozytu węglowego i wysokiej jakości polimeru nylonowego.
o marce SELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.